Asistenčné služby

Asistenčné služby sú štandardnou súčasťou každej uzavretej poistnej zmluvy pri poisťovaní vozidiel. Samozrejme, každá poisťovňa poskytuje svoje asistenčné služby v inom rozsahu.
Poskytovanie asistenčných služieb môžete rozdeliť na 3 kategórie, v závislosti od krytia zo strany poisťovne:

  • Poisťovňa hradí vybranú službu v plnej výške
  • Poisťovňa hradí vybranú služby len do stanovenej maximálnej výšky, nad tento limit si musíte službu doplatiť sami
  • Asistenčná služba danej poisťovne vám len sprostredkuje vybranú službu (napr. privolanie odťahového vozidla), uhradenie je však v plnej výške na vás.

Každá poisťovňa má tieto úrovne krytia jednotlivých služieb nastavené inak, pre detaily si pozrite prehľad jednotlivých asistenčných služieb na bočnom paneli.

Najčastejšie poskytované asistenčné služby

1. Asistenčné služby technického charakteru
– oprava vozidla na miesta,
– odťah resp. úschova vozidla
– zabezpečenie náhradného ubytovania, zapožičanie náhradného vozidla
– otvorenie dvier pri strate kľúčov
– pomoc pri zámena a vyčerpaní paliva
– výmena pneumatiky pri defekte
2. Asistenčné služby administratívno – právneho charakteru
– právne rady v núdzových situáciách
– telefonická pomoc v núdzových situáciách
– tlmočenie a preklad v zahraničí
– právna asistencia pri vymáhaní škody

Ako a kedy kontaktovať svoju asistenčnú službu?

Asistenčnú službu kontaktujte ak na vašom vozidle nastala porucha, mali ste nehodu, odcudzili vám automobil, ale pri ktorejkoľvek zo situácii, ktoré boli popísané vyššie. Kontakt na vašu asistenčnú službu nájdete v asistenčnej karte, ktorá je medzi vašimi dokumentmi, ktoré ste dostali ku poisteniu auta.
Na bočnom paneli taktiež nájdete tieto kontakty pre jednotlivé poisťovne.